DIVÍZIA

B2B & B2G Obchodovanie

B2G – Spoločnosť STEBERG s.r.o. je stabilným partnerom a dodávateľom pre štátne zložky a jednotlivé ministerstvá.

B2B – Vyvíjame značné obchodné aktivity na Ázijských trhoch už 15.rokov. Na základe dlhoročných skúseností a faktom, že naša spoločnosť má v Číne vlastného obchodného agenta, Vám môžeme garantovať, že pre Vás sprostredkujeme seriózny obchod. Ako to celé funguje Vám priblížime v nasledujúcich bodoch:

Drag

01

Oslovíte nás s Vašou požiadavkou prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

02

Dohodneme si osobné stretnutie kde nám odprezentujete o aký tovar mate záujem.

03

Náš čínsky agent Vám v priebehu 7 dní nájde vhodných výrobcov a vypracuje predbežnú cenovú ponuku. TENTO KROK JE NAJDOLEŽITEJŠÍ lebo v Číne Vám nikto nepovie NEVIEM a každý sa tvári ako výrobca (popritom má len malú obchodnú kanceláriu). Náš agent je rodený Číňan s vysokým stupňom vzdelania a dlhoročnými skúsenosťami v businesse.

04

Keď nám odsúhlasíte cenu tak je našim ďalším krokom osobná návšteva jednotlivých fabrík našim agentom spolu s odborníkom v danej oblasti, aby vybrali pre Vás toho správneho partnera. TOTO JE DRUHÝ NAJDOLEŽITEJŠÍ KROK pre business s Čínou. V Číne je množstvo špekulantov, ktorý Vás pozvú na fiktívnu prehliadku výrobnej fabriky, ktorá v skutočnosti patrí niekomu úplne inému. Klient v nadšení zdvojnásobí objednávku a hneď posiela vysokú zálohu. Tovar zvyčajne aj dostane ale kvalita je vždy veľmi zlá.

05

Piaty krok patrí výrobe retenčnej vzorky Vášho produktu, ktorý sa dostane do Vašich rúk zvyčajne vo veľmi krátkej dobe.

06

Keď je klient s produktom spokojný nasleduje zmluva, záväzná objednávka a zálohová platbe 30-50%. Túto sumu platíte vždy nám a nie výrobcovi, lebo väčšina má účty v daňových rajoch a vy by ste mohli ľahko prísť o peniaze. Naša spoločnosť využíva v spolupráci s našim agentom overené finančné transakcie pri ktorých nie sú žiadne riziká.

07

V priebehu cca 5.dní peniaze dorazia na správny účet výrobcu a môže sa začať s výrobou.

08

Počas výroby Vašich produktov Vám posielame priebežne fotodokumentáciu od nášho agenta ktorý navštívi fabriku ešte 2x. Prvá návšteva je v strede výroby a druhá pri finalizácii a balení.

09

Poskytujeme výstupnú kontrolu produktov a pred naložením tovaru do kontajnera Vám pošleme náhodne vybranú vzorku na odsúhlasenie.

10

Po odsúhlasení vzorku pre Vás zabezpečíme transport so službou DOOR TO DOOR. Dlhodobo spolupracujeme s významnými lodiarmi, colníkmi a prepravcami. To všetko za bezkonkurenčné ceny.

11

Pri nalodení tovaru sa platí zvyšná časť tovaru 50-70%.

12

Plavba trvá 25-30.dní + 7-10.dní colnica a pozemná preprava.

13

Váš tovar bude pristavený na miesto vykládky.

Naša spoločnosť už 15 rokov rozširuje svoje obchodné aktivity na ázijských trhoch. Vďaka našim rozsiahlym skúsenostiam a špecializovanému obchodnému zástupcovi v Číne sme si istí, že vám dokážeme poskytnúť úspešnú obchodnú dohodu.

Takto to funguje: Môžete sa s nami spojiť buď telefonicky, alebo e-mailom a my vám dohodneme osobné stretnutie, na ktorom prediskutujeme tovar, o ktorý máte záujem. Potom sa vás ujme náš čínsky agent, ktorý pre vás do 7 dní nájde vhodných výrobcov a pripraví predbežnú cenovú ponuku. Ide o veľmi dôležitý krok, pretože čínske výrobné prostredie je rozsiahle a môže byť ťažké sa v ňom zorientovať.

Keď sa dohodnete na cene, náš agent s odborníkom v danej oblasti osobne navštívi jednotlivé továrne a vyberie pre vás vhodného partnera. Tento krok je kľúčový, aby ste mali istotu, že spolupracujete s legitímnym výrobcom a nie so špekulantom, ktorý by mohol dodávať nekvalitné výrobky. Náš agent je rodený čínsky hovorca s vysokou úrovňou vzdelania a dlhoročnými skúsenosťami v oblasti obchodu.

Následne vyrobíme retenčnú vzorku vášho výrobku, ktorú dostanete v krátkom čase. Keď budete s výrobkom spokojní, pripravíme zmluvu a záväznú objednávku a vy uhradíte zálohu vo výške 30 – 50 %. Túto sumu zaplatíte nám, nie výrobcovi, pretože mnohí majú účty v daňových rajoch a mohli by ohroziť vašu investíciu. V spolupráci s naším sprostredkovateľom používame overené finančné transakcie, aby sme eliminovali akékoľvek riziká.

Približne po piatich dňoch výrobca dostane platbu a začne sa výroba. Počas tejto doby vám zašleme fotodokumentáciu od nášho agenta, ktorý továreň navštívi ešte dvakrát. Prvá návšteva bude uprostred výroby a druhá počas finalizácie a balenia. Zabezpečíme výstupnú kontrolu výrobkov a pred ich naložením do kontajnera vám zašleme náhodne vybranú vzorku na schválenie.

Po schválení vzorky zabezpečíme prepravu pomocou našej služby DOOR TO DOOR. Dlhodobo spolupracujeme s významnými lodiarmi, colníkmi a prepravcami, čo našim klientom zabezpečuje bezkonkurenčné ceny. Pri nakládke tovaru zaplatíte zvyšných 50 – 70 %.

Plavba bude trvať 25-30 dní a colná a pozemná preprava bude trvať ďalších 7-10 dní. Váš tovar bude doručený priamo na miesto vykládky, čím sa zabezpečí hladký a bezproblémový priebeh. Kontaktujte nás ešte dnes a začnite s realizáciou svojho obchodného zámeru v Ázii.